ایرانسل برنده جایزه اصلی رقابت گروه MTN شد

ایرانسل برنده جایزه اصلی رقابت گروه MTN شد نیو وبلاگ: جایزه اصلی رقابت سالانه گروه شركت های MTN در سال 2019، به ایرانسل رسید. این جایزه در حوزه ارائه و اجرای استراتژی كلان «درخشان» (BRIGHT) به ایرانسل رسیده است.



به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رقابت سالانه BRIGHT در سال ۲۰۱۹، شركت «ام تی ان ایرانسل»، با كسب بالاترین میانگین در فاكتورهای شش گانه‌ی این رقابت، موفق به دریافت «جایزه‌ی اصلی» بین شركت های گروه MTN شد.
شاخص های ارزیابی این رقابت سالانه در حوزه های «بهترین تجربه مشتری» (Best Customer Experience)، «تمركز و بهره وری» (Returns and Efficiency Focus)، «عملكرد تجاری» (Ignite Commercial Performance)، «رشد دیتا و دیجیتال» (Growth Through Data and Digital)، «تعلق قلبی و ذهنی» (Hearts and Minds) و «فناوری» (Technology Excellence) تعریف می شود كه ایرانسل باتوجه به پیاده سازی صد درصدی استراتژی درخشان با هدف جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات به روز دیجیتال، توانسته است بالاترین سطح كیفیت را به مشتركان خود، عرضه نماید و برنده جایزه اصلی این رقابت شود.
استراتژی كلان درخشان (BRIGHT)، بعنوان قطب نمایی برای تمام شركت های زیر مجموعه MTN تعریف شده است كه هر شركت بنا به صلاح دید شرایط منطقه و بازار خود از آن بهره بگیرد.
هر سال، ۲۲ شركت مجموعه MTN از سرتاسر جهان در مسابقه BRIGHT حضور پیدا می كنند و با تقویت فاكتورهای عملكرد خود در تناسب با بودجه، بر سر دست یابی به اهداف و ارتقای آنها به رقابت می پردازند. شعبه هایی كه «بیشترین» و در عین حال «سریع ترین» پیشرفت را به تناسب بودجه خود به نمایش بگذارند، به جایگاه نخست دست پیدا خواهند كرد.
بر این اساس، جایگاه های اول، دوم و سوم جایزه‌ی اصلی این مسابقه به شركت هایی تعلق می گیرد كه بالاترین میانگین را در فاكتورهای شش گانه‌ی BRIGHT كسب كنند. ایرانسل توانسته است جایگاه نخست را در بخش جایزه اصلی از آن خود كند. ۲۱۲۱


منبع:

1399/01/19
12:49:09
5.0 / 5
3312
تگهای خبر: جهان , خدمات , دیتا , دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی